فواید صابون نمک بیوتی سالت بر پوست


صابون نمک دریا خواص شگفت انگیزی برای پوست دارد نه تنها سموم را از بدن دفع می کند بلکه التهاب را نیز کاهش می دهد و دارای مواد معدنی سرشاری است.

صابون نمک دریای چیست؟

نمک دریا دارای یک ترکیب قدرتمند است که باعث تسکین دردها و آرامش عضلات بدن و پاکسازی پوست از سموم می شود و همچنین باعث افزایش گردش خون می شود بسیاری از افراد فکر می کنند که صابون نمک دریا باعث خشکی پوست می شود ولی این فکر اشتباه است چون نه تنها صابون نمک باعث خشکی پوست نمی شود بلکه برای بهبود بافت پوست و تامین رطوبت و هیدراتاسیون پوست عالی است . این صابون یک محصول معمولی نیست بلکه به صورت اسپا عرضه می شود معمولا 80 درصد ترکیب این صابون از روغن نارگیل و 20 درصد آن از روغن پرچرب مثل کره اضافی و 100 درصد هم از نمک تشکیل شده صابون نمک دریا هم در پیشگیری و درمان بسیاری از مشکلات پوستی به خصوص اگزما، پسوریازیس و آکنه موثر است و هم استفاده از این صابون ها در تقویت ساختار مو و جلوگیری از ریزش آن نقش موثری دارد.

مزیت های استفاده از صابون نمک دریا بر پوست

1- خاصیت درمانی صابون نمک دریا

صابون نمک دریا باعث می شود که خشکی و خارش پوست از بین برود و نیز بیماری های پوستی مثل اگزما، پسوریازیس(بیماری پوستی صدف) را تا حدودی درمان می کند و منافذ پوست را باز می کند تا گردش خون در آن به آسانی صورت پذیرد و به بافت ها آبرسانی می کند و باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود و چین و چروک را از بین می برد شما از صابون نمک دریا  برای پوست های خشک و ترک خورده می توانید استفاده کنید و هم برای پوست های چرب چون چربی پوست را متعادل می کند

2- درمان آکنه با استفاده از صابون نمک دریا

صابون نمک دریا آکنه را کاهش می دهد افراد مبتلا به بیماری آکنه که از این صابون استفاده کرده اند نتایج شگفت انگیزی از آن گزارش کرده اند و نیز این صابون باعث لایه برداری و سم زدایی پوست می شود و چون چربی را در سطح پوست متعادل می کند باعث بهبود آکنه می شود از نمک دریا در ساخت صابون ها ، ماسک ها و تونر ها برای درمان آکنه استفاده می شود گوگرد باعث سنتز اکسیژن می شود ، پتاسیم باعث تعادل آب می شود بنابراین جذب مواد غذایی برای از بین بردن ناخالصی و آلودگی امکان پذیر می شود ،کلسیم منافذ پوست را پاکسازی می کند و غشای سلولی را قوی می کند و منیزیم آلودگی و سموم را از پوست دفع می کند.

3- لایه برداری پوست با استفاده از نمک دریا

صابون نمک دریا باعث لایه برداری پوست می شود و سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث درخشانی و جوانی پوست می شود اگر از صابون استفاده نمی کنید می توانید با ساختن این ترکیب پوستتان را لایه برداری کنید مخلوط 1 قاشق چای خوری از نمک ریز خرد شده و 1 قاشق چای خوری از روغن زیتون را آماده کرده و صورت خود را با آن ماساژ دهید

4- صابون نمک دریا چربی پوست را متعادل می کند.

چون بافت نمک ترکیبی خشک دارد باید به شکل متفاوت فرمول داده شود تا از هم گسسته نشود به این علت صابون های نمک دریا دارای ترکیب متفاوت و فوق العاده چرب هستند با این صابون پوسستان به آرامی لایه برداری می شود و به تدریج تغذیه نیز می شود.

صابون نمک دریا

5-سم زدایی با استفاده از صابون نمک دریا

با صابون نمک دریا بدن و پوست سم زدایی می شود و آلودگی از سطح پوست پاک می کند حمام نمک به سم زدایی پوست کمک می کند. آب گرم منافذ پوست را باز می کند با این کار مواد معدنی موجود در نمک وارد پوست می شود و در نتیجه پاکسازی عمیق پوست صورت می پذیرد حمام نمک از سموم و باکتری های که در طول کار کردن در روز وارد پوست می شود جلوگیری می کند و با این کار پوست جوان و شاداب می شود.

6- استفاده از نمک دریا به عنوان تونر پوست

برای کاهش چربی پوست می توانید از این نمک استفاده کنید و علاوه براین می توانید از این محلول هم استفاده کنید برای این منظور مقداری آب ولرم و یک قاشق چای خوری نمک را در یک بطری کوچک بریزید و به صورت اسپری کنید البته باید مواظب باشید که این محلول به چشمتان نخورد این اسپری به عنوان یک تونر پوست عمل می کند.

صابون نمک بیوتی سالت

7-نمک دریا به عنوان بخور صورت

وقتی پوستتان را با آب نمک بخور می کنید منافذ پوستتان باز می شود برای این منظور 1/3 فنجان نمک دریا را در ظرف کوچک آب جوشانده و محلول را در یک کاسه بریزید سپس صورت خود را با یک حوله بپوشانید و به مدت 10 دقیقه صورتتان را روی بخار نگه دارید.

چه مقدار و چگونه باید از صابون نمک دریا استفاده کرد.

استفاده از صابون نمک بستگی به پوست شما دارد که شما چندین بار در هفته یا حتی روزانه می توانید از آن استفاده کنید طرز استفاده به این شکل است که دستتان را آغشته به صابون کنید طوری که کف کند و این کار را با گرم انجام دهید سپس کف حاصل را به صورت بمالید و ماساژ دهید سپس بعد از گذشت مدتی پوست را شسته و خشک کنید.

از کجا صابون نمک دریایی بیوتی سالت را خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید صابون نمک دریا کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *