قیمت خرید نمک آبی کریستالی بیوتی سالت


نمک کریستال آبی ایرانی  یکی از پر ارزش ترین محصولات کشور ایران است که علاوه بر طعم دهی به غذاها خواص درمانی فراوانی برای بدن دارد.

نمک کریستال آبی چیست.

نمک کریستال آبی ایرانی یک نمک کمیاب در جهان است که که تنها کشور استخراج کننده آن ایران است این نمک معدنی برای مصارف خوراکی است ولی کاربرد پزشکی و درمانی نیز دارد در این نمک کمیاب عناصری مثل پتاسیم، آهن ، کلسیم و دیگر مواد معدنی وجود دارد این عناصر موجب ارزش زیاد این نمک شده و این نمک جز گران قیمت ترین نمک ها در جهان است و رنگ آبی این نمک به دلیل وجود مواد معدنی است که در این کریستال وجود دارد.

نمک آبی ایرانی برعکس نمک دریایی که از حوضچه های نمک استخراج می شود بخشی از نمک است که بلور های آن در سالهای خیلی قبل تقریبا 250 میلیون سال قبل در دریاها تشکیل شده و این نمک از تبخیر دریاها و دریاچه ها صورت گرفته است.

نمک کریستال آبی رنگ آبی خود را از مواد معدنی که در وجود خود دارد گرفته این ماده معدنی کلراید پتاسیم نام دارد که به شکل کاملا طبیعی در ترکیب کریستالی نمک قرار دارد و در این نمک هیچ نوع مواد افزودنی مصنوعی وجود ندارد.

نمک آبی بیوتی سالت

فرایند استخراج و بسته بندی نمک کریستال آبی بیوتی سالت

این نمک ایرانی از کوههای سمنان در شمال ایران و مخصوصا از رشته کوه که در این منطقه وجود دارد بدست می آید کریستال آبی کم رنگ نمونه کمیاب و بی نظیر از سنگ نمک معدنی است. بعد از اینکه این سنگ نمک را از معادن استخراج می کنند آن را به کارگاه ها برای آسیاب و بسته بندی انتقال می دهند پس از انتقال قالب های نمک در آسیاب چکشی خرد می شود و سپس روی سرند های لرزان با مقیاس های مختلف و دانه بندی های متفاوت قرار می دهند و بسته به کاربرد این نمک در ابعاد و دانه های گوناگون خرد می شوند. معادن سنگ نمک در کشورهای زیادی وجود دارد ولی معدن سنگ نمک آبی اختصاص به کشور ایران است مخصوصا در استان سمنان قرار دارد سنگ نمک سمنان به علت دارا بودن مواد معدنی فراوان دارای شهرت و اعتبار جهانی است و این نمک به کشورهای متعدد دیگر نیز صادر می شود.

کاربرد اصلی نمک کریستال آبی

عمده ترین و مهم ترین مصرف کریستال آبی کم رنگ در استفاده روزانه  می تواند به جای نمک معمولی و یددار باشد شما می توانید این کریستال آبی کم رنگ را به غذاهای خود بیافزاید از این بلور آبی رنگ برای طعم دار کردن انواع کباب ها و در کل برای ایجاد طعم نمکی به گوشت ها و انواع غذاهایی دریایی استفاده می شود نمک آبی ایرانی شوری بیشتری از سایر نمک ها دارد و چون این نمک پتاسیم بالا و نیز مواد معدنی فراوانی دارد برای پختن انواع غذاهایی دریایی مناسب است.

نمک آبی کریستالی

از مصارف دیگر سنگ نمک آبی می توان به استفاده از آن در صنایع آرایشی و مراقبت از پوست اشاره کرد. سنگ نمک آبی به دلیل داشتن آنزیم ها به طور گسترده ای در لایه برداری ماسک های پوست مصرف می شود

ترکیبات و ویژگی نمک کریستال آبی

منبع و معدن این نوع سنگ نمک مختص معادن ایران است و این نمک سرشار از مواد معدنی است از جمله این مواد روی، کلسیم، پتاسیم، آهن و نیز خواص بی نظیری دارد

پتاسیم موجود در این نمک

عنصری که نسبت به سایر عناصر شدت زیادی دارد پتاسیم است و این عنصر باعث بهبود گردش خون می شود و نیز موجب آرامش ذهن و کاهش استرس می شود.

منیزیم

وجود این ماده معدنی در سنگ نمک آبی عنصری مهم است که در حفظ و سلامتی دندان ها و نیز رفع خستگی ماهیچه ها نقش اساسی دارد.

ویژگی های نمک کریستال آبی

جلوگیری از اسپاسم عضلات

نمک آبی با شارژ و تغذیه کردن عضلات بدن از گرفتگی آنها پیشگیری می کند و باعث رفع خستگی افراد می شود

تقویت سیستم ایمنی

مواد معدنی و عناصری که در این نمک وجود دارد باعث استحکام بدن و مبارزه با بسیاری از بیماری ها در بدن می شود اگر ما به صورت دراز مدت از آن استفاده کنیم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

نمک کریستال آبی

جلوگیری از پوکی استخوان

مقار زیاد مواد معدنی  که در این نمک وجود دارد موجب پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت استخوان ها می شود

ویژگی ضد باکتری و ضد عفونی

وقتی که نمک آبی با آب ترکیب شود این محلول خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کردن دارد و موجب از بین رفتن میکروب ها می شود ضد عفونی دهان و دندان ، نگهداری مواد غذایی و همچنین درمان عفونت گلو از ویژگی های این نمک است.

رفع مشکلات تنفسی

بهتر است بدانید که امروزه پژوهشگران در دنیا اتاق بزرگی درست کرده اند که و با مصرف نمک آبی شرایطی ایجاد می کنند که افرادی که  مشکلات تنفسی دارند بتوانند با این روش نمک درمانی بیماری خود را درمان کنند نمک درمانی به عنوان راهکاری بی نظیر برای رفع مشکلات گوناگون است این نمک برای رفع سرفه های خشک نیز خیلی مفید است

نمک کریستال آبی برای فشار خون

استفاده زیاد از نمک های معمولی می تواند نقش زیادی در ابتلا به فشارخون داشته و افراد را به کام مرگ بکشاند پژوهشگران آمریکایی کشف کرده اند که پتاسیم موجود در نمک آبی و ترکیبات فوق العاده آن به دفع سریع سدیم کمک کرده و باعث کاهش سطح فشارخون می شود به همین علت استفاده از آن برای افرادی که از بیماری فشارخون رنج می برند می تواند مفید باشد.

نمک کریستال آبی را از کجا خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید نمک کریستال آبی بیوتی سالت لازم است از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *