شمعدان سنگ نمک چیست


شمعدان سنگ نمک برای دیزاین و طراحی خانه و محل کار مثل شرکت های خصوصی شیک و لاکچری استفاده می شود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط انرژی مثبت هم از خود متساطع می کند.

شمعدان چیست.

شمعدان از زیباترین و تاثیر گذارترین دکورهای است که برای شیک و زیباتر کردن دکوراسیون خانه از آن استفاده می شود یکی از محبوبیت شمعدان دادن فضای گرم و دلنشین و زیبا تر کردن فضای منزل یا سالن پذیرایی است.

انواع شمعدان

1- شیشه ای
2- کریستال
3- چوبی
4- فلزی
5- برنجی
6- سنگی

مزایای شمعدان سنگ نمک

به خاطر خواص و فایده های سنگ نمک از آن وسایل مختلف ساخته می شود تا افراد در چیدمان منزل از آن استفاده کنند و از فواید آن بهره مند گردند

وجود انرژی مثبت

یکی از مزایای مهم شمعدان سنگ نمک انرژی مثبت آن است که آن را به محیط پخش می کند

تصفیه هوا

شمعدان سنگ نمک می تواند هوا را پاکسازی کند و نفس کشیدن را راحت کند

افزایش روحیه مثبت

شمعدان سنگ نمک می تواند به افراد روحیه مثبت بدهد و روحیه مفید بودن به آنه بدهد

ایجاد احساس آرامش

از مزایای دیگر سنگ نمک این است که به افراد حس آرامش می دهد.

خواص جاشمعی سنگ نمک

جاشمعی سنگ نمک نیز مانند شمعدان دارای خواص زیادی است برای مثال زیباسازی محیط و افزایش حس خوب را می توان نام برد
جاشمعی سنگ نمک باعث روحیه خوب و با نشاط در افراد می شود همچنین سبب انرژی و احساس شادی بیشتری در بین افراد می شود برای مثال اگر شما اختلالات عاطفی دارید با استفاده از این جا شمعی می توانید از این اختلالات کم کرده و دچار روحیه خوبی شوید
همچنین جا شمعی سنگ نمک استرس فرد را کاهش می دهد اگر شما استرس دارید می توانید از این روش برای کاهش استرس بهره مند شوید

فواید جاشمعی سنگ نمک

یکی از مزایای جا شمعی سنگ نمک انتشار عطر و بوی خوبی است که سبب حس آرامش و از بین رفتن استرس می شود.
کسانی که جا شمعی سنگ نمک در خانه دارند اگر دچار بیماری آسم هستند این جاشمعی باعث بهبود آسم و آلرژی در آنها می شود چون که محیط اطرافش را پاکیزه می کندو تنفس را راحت می کند

اگر در هنگام خواب شبانه شمع را در جاشمعی سنگ نمک در کنار خود قرار دهید علاوه بر روشن ماندن محیط خواب شما منظم می شود . همچنین اکسیژن در اطراف شما زیاد می شود سرب موجود در محیط کاهش پیدا می کند. گردش خون شما را منظم می کند و در نتیجه شما خوابی آرام و عمیق را تجربه می کنید.

شمعدان سنگ نمک
شمعدان سنگ نمک

خواص شمعدان سنگ نمک

سنگ ها دارای خواص یونیزاسیون است و یونهای کلر موجود در نمک را در هوا پخش می کند و یونهای مثبت مضر در هوا را جذب می کند و باعث آرامش در محیط می شود امواج الکترومغناطیسی که در هوا وجود دارد و میدان الکتریکی در بدن دارای بار مثبت است و روزانه انسان را دچار تغییر و تنش می کند و در خطر قرار می هد
یون های کلر با جذب این امواج حس آرامش را در بدن ایجاد می کند و حس اضطراب و خستگی حاصل از این امواج که در محیط اطراف پخش شده از بین می برد. لذا اگر شمعدان سنگ نمک را در منزل دارید پاکسازی هوا در خانه را انجام می دهد همچنین یون های که در این سنگ نمک وجود دارد ذرات ریز گرد و غبار و خاک محیط را در خود جذب می کند و باعث پاکسازی و تصفیه هوا می شود.

فواید استفاده از شمعدان سنگ نمک

پزشکان طب سنتی برای تغییر روحیه بیماران خود به آنها پیشنهاد می کنند که یک تکه سنگ نمک را در محیط زندگی یا کار خود قرار دهند.بنابراین استفاده از شمعدان سنگ نمک فواید فراوانی دارد این شمعدان ها علاوه بر زیبایی که به محیط می دهند خواص ماورایی مثل درمان پوست، اضطراب و بی خوابی ،تنظیم گردش خون ،سلامت استخوان ها ، اسپاسم عضلانی ،تقویت سیستم تنفسی ،رفع عفونت سینوس ها،تنظیم دیابت ،کاهش فشارخون دارد.

سنگ نمک را می توان هم به صورت نمک خوراکی استفاده کرد و یا از فواید و مزایای آن به عنوان یک تکه سنگ در نزد خود نگه داری کرد زمانی که شمع را در شمعدان روشن می کنید به علت خاصیت یونیزر کردن هوا توسط سنگ نمک هوایی پر از اکسیژن که در آن هیچ آلودگی و دودی نیست استشمام می کنیم.

شمعدان و جاشمعی سنگ نمک را از کجا بخریم.

شما عزیزان برای خرید شمعدان و جاشمعی سنگ نمک کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *