خواص و فواید لامپ نمک هیمالیا


لامپ نمک هیمالیا خواص بی نظیری دارد و برای مقابله با استرس بسیار مفید است باعث خواب بهتر می شود و خلق و خو را بهتر می کند.

لامپ نمک صورتی هیمالیا چیست.

لامپ نمک هیمالیا چراغ های تزئینی است که مزایای مختلفی دارد و باعث می شود هوای منزل تمیز و تصفیه شود و باعث تسکین آلرژی می شود و خلق و خوی شما را افزایش می دهد و به بهبود خواب شما کمک می کند.

لامپ های نمک هیمالیا به این صورت است که با قرار گرفتن حباب لامپ ها در داخل تکه های بزرگ از نمک صخره هیمالیا ساخته شده ظاهر متمایز این لامپ باعث زیبایی محیط خانه می شود و هنگامی که روشن می شوند گرما و نور صورتی رنگ متساطع می شوند.

قدمت این نمک ها به میلیون ها سال  پیش برمی گردد و ظاهری شبیه نمک خوراکی دارد اما مواد معدنی آن کم است و رنگ آن نیز زیاد صورتی رنگ نیست بسیاری از مردم رنگ صورتی را دوست دارند و می خواهند این لامپ ها به خانه شان زیبایی خاصی بدهد و از آن لذت ببرند.

لامپ نمکی

نحوه کار لامپ های هیمالیا چگونه است.

لامپ های هیمالیا مزایایی زیادی برای سلامتی دارند زیرا آنها یونیزاسیون طبیعی هستند به این صورت که بار الکتریکی هوا را عوض می کنند. یون ها ترکیباتی هستند که بار دارند زیرا تعداد پروتون ها یا الکترون های نا متعادلی دارند. وقتی که در هوا تغییرات رخ می دهد این یون ها در هوا ایجاد می شود. مثلا آبشارها، امواج، طوفان،رادیو اکتیو و گرما در هوا یون تولید می کنند.

این یون ها بعضی اوقات می توانند به صورت مصنوعی تولید شود مثلا یونیزر هوای تولید شده به صورت مصنوعی یون تولید می کند لامپ های نمکی یون ها را از طریق جذب ذرات آبی که در نتیجه ی تصفیه نمکی که از گرمای لامپ تبخیر شده تشکیل می دهد.

خواص لامپ نمکی هیمالیا

لامپ های نمکی دارای خواص زیادی برای سلامتی و محیط زیست دارند که خیلی مفید هستند از جمله

لامپ نمک

1- آنها به عنوان دکوراسیون داخلی زیبا و منابع طبیعی نور عمل می کنند.

ولی خواص و کارایی لامپ نمک بسیار زیادتر از آن است که فقط به زیبایی آن اشاره کرد علاوه بر آن به عنوان ترکیب یک منبع نور در داخل لامپ و ذرات نمک به تولید یون های منفی می نوان اشاره کرد که در اثر آن اثر مثبت به محیط می گذارد.

2- کمک به متعادل سازی تابش الکترومغناطیسی :

لوازم خانگی مثل تلویزیون، تلفن همراه، رایانه و غیره یون های مثبت در هوا پخش می کند که اثرات جدی بر سلامت ما در دراز مدت دارد و قرار گرفتن در معرض تابش امواج الکترومغناطیسی معمولا باعث خستگی افزایش استرس و تضعیف سیسنم ایمنی بدن می شود ولی لامپ های نمکی چون یون منفی تولید و پراکنده می کنند باعث می شوند یون های مثبت از بین می برند و اثر آن را خنثی می کنند و باعث کاهش فرکانس مصنوعی می شوند و حتی مانع ایجاد استاتیک می شوند.

بر اثر مطالعات انجام شده یون های مثبت باعث کاهش فعالیت قلب می شوند در حالی که یون های منفی اثر افزایشی مثبت دارند. لامپ های نمکی هیمالیا باعث آزاد شدن یون های منفی می شوند که ذرات خارجی را فیلتر می کنند و باعث می شوند پاک کننده های ریه حفظ شوند.

3- گندزدایی و پاک سازی هوا

لامپ های نمک صورتی هیمالیا در اثر عملیاتی که به هیدروکسی معروف است آب های آلوده را در خود جذب می کند و در درون بلور نمک حبس می کند و با این کار باعث تمیز شدن هوا می شود و با این فرایند می توان اثرات منفی سیگار،گرد و غبار و سایر آلاینده ها را تا حدودی از بین برد و این لامپ به عنوان یک تقویت کننده کلی سلامتی عمل می کند و می تواند به پاک کردن راه های هوایی کمک می کند.

4- آلرژی را تسکین و آسم را کاهش می دهد.

معمولا افراد اعتقاد دارند که لامپ های نمکی هیمالیا گرد و غبار، انگل، کپک و بیماری حیونات را از هوا پاک می کنند و از بین می برند عملکرد این لامپ ها به این صورت است که مثل یک اسپری نمکی که برای تمیز کردن راه های هوایی استفاده می شود و علایم آلرژی را از بین می برد و به عنوان یک تقویت کننده کلی سلامتی عمل می کند و برخی از تولید کننده گان نمک استنشاق کننده هیمالیا برای افراد مبتلا به آسم برونشیت و دیگر مسائل تنفسی هدف قرار می دهند.

لامپ نمکی

5- کاهش سرفه و علائم دیگر سرماخوردگی

ممکن است یون های منفی که لامپ های نمکی تولید می کنند بتوانند در برابر میکروب های هوایی ایستادگی کنند و وقتی این آلاینده ها  از مواد حذف شد این نمک از ورود هر ذرات دیگری غیر از نمک به داخل ریه جلوگیری می کند و آن را فیلتر می کند و می تواند مانع پیشرفت سرفه، عطسه، گلودرد،سایر علایم جزئی سرماخوردگی شود

6- تقویت جریان خون

یون های منفی که توسط لامپ های نمکی تولید می شوند می توان جریان خون را تسریع کند و این افزایش به بهبود چندین اختلال سیستم عروقی و از آسیب به ریه ها جلوگیری می کند.

7- افزایش سطح انرژی

یون های مثبتی که توسط دستگاه های الکترومغناطیسی تولید می شود انرژی بدن را از بین می برند و اعتقاد بر این است که لامپ های نمکی می توانند عکس این عمل را انجام دهند و یون های منفی تولسید شده توسط این لامپ ها انرژی بدن را افزایش می دهند و این حس طراوت و شادابی به افراد می دهد

8- کمک به بهبود عملکرد و تمرکز

اگر ما در معرض یون های منفی قرار بگیریم استرس ما کاهش می یابد و عملکرد بدن تسهیل می شود و یون های منفی همچنین باعث افزایش میزان خون و اکسیژن به مغز می شود و نیز باعث بهبود تمرکز خواهد شد و آنها همچنین تقویت کننده سرتونین که انتقال دهنده عصبی است و مسئول ایجاد شادی در بدن است می شود.

از کجا لامپ های نمکی صورتی هیمالیا را خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید لامپ های نمکی صورتی هیمالیا کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *