تاثیر سنگ نمک برای دفع چشم زخم


در بین مردم ایران از قدیم الایام باور بر چشم زخم وجود دارد لذا مردم از روش های متعددی برای دفع آن استفاده کردند استفاده از سنگ نمک نیز یکی از بهترین روش ها در دفع چشم زخم است.

چشم زخم چیست.

اساس چشم زخم به این حالت است که بعضی از مردم یک ویژگی دارند که اگر به یک شخص یا وسایل وابسته با حسادت یا تحسین فراوان، علاقه زیاد توجه کنند آن فرد یا اشخاص به نوعی آسیب می بیند حتی ممکن است این شخص مادر شخص فوق باشد که از روی مهربانی یا دوست داشتن زیاد فرزند خود را چشم بزند نکته جالبی که وجود دارد این است که مردم فکر می کنند این عقیده و اعتقاد به چشم زخم از گذشته مربوط به کشور ایران است ولی این باور نادرست است چشم زخم مربوط به تمامی جوامع و کشورهای دنیا است و این موضوع مختص به زمان و مکان خاص نیست و در هر دوره وجود داشته است.

سنگ نمک

انواع روشها برای دفع چشم نظر

*– یکی از راه های دفع چشم زخم خواندن مداوم سوره ناس،فلق ، وان یکاد و غیره می باشد

*– یکی دیگر از روش ها دود کردن اسپند برای دفع چشم زخم در دین اسلام است

*– استفاده از سنگ نمک نیز یکی از بهترین روش ها در دفع چشم زخم  است.

*– بعضی ازافراد از روش های نادرست مثل شکستن تخم مرغ ، رفتن پیش دعانویس و جادوگران استفاده می کنند

خواص سنگ نمک برای چشم زخم

همان طور که گفتیم چشم زخم انرژی منفی است که از سوی افراد حسود و یا حتی افرادی که خیلی ما را دوست دارند منتشر می شود در گذشته نیزمانند امروزه ار سنگ نمک بذی دفع چشم زخم استفاده می کردند اکنون نیز به کودک تازه متولد شده سنگ نمک تزئینی متصل می کنند تا کودک از چشم زخم در امان بماند این کار نه به روش علمی بلکه بر اساس عادت و آموزش بزرگ ترها است تااز سنگ نمک برای دفع چشم زخم . سنگ نمک این توانایی را دارد که انرژی منفی محیط را در خود جذب کند و محیط را ایمن سازد

دیگر خواص سنگ نمک

سنگ نمک فقط برای چشم زخم نیست بلکه خواص دیگری نیز دارد از جمله :

1– ایجاد آرامش و از بین بردن استرس و افسردگی

2– از بین بردن امواج وای فای

3– ایجاد انرژی با از بین خستگی

4متعادل کردن فشارخون

5– کاهش بیماری تنفسی و آسم

علت کاربرد سنگ نمک در برابر چشم زخم

نمک ماده ای است از قدیم الایام ارزش زیادی دارد و حتی در بعضی از فرهنگ ها نمک دارای قداست است و هنوز هم این قداست وجود دارد طوری که در میان مردم سوگند خوردن به نمک رواج دارد برای مثال ضرب المثل های در مورد قداست و احترام نمک وجود دارد مثل(نان و نمک هم را خوردن)و یا (نمک خوردن و نمکدان شکستن)این احترام به نمک به علت درمان انرژی منفی است که در نمک وجود دارد و چشم زخم هم یکی از این انرژی هاست.

سنگ نمک

طرز استفاده از سنگ نمک

برای دفع چشم زخم کافی است چند کریستال آن را در محیطی که در آن هستید قرار دهید برای این منظور بهتر است از سنگ نمک آبی یا صورتی استفاده کنید و آن را بیشتر در معرض دید قرار دهید همچنین می توانید سنگ نمک را در گوشه های تاریک ، راهروها کوم نور ، در مجاورت لوازم الکترونیکی و درون گلدان ها قرار دهید. و از خواص آن بهره  بگیرید.

تاثیر نمک در چشم زخم

یون های منفی احساسات سرزندگی و شاداب بودن را به افراد انتقال می کند این در حالی است که یون های مثبت عامل احساسات و انرژی منفی مثل اضطراب ، استرس،خستگی ، بی خوابی و غیره هستند. سنگ نمک یون های منفی را از خود بروز می دهد و یون های مثبت را به خود جذب می کند براثر این تبادل انرژی مثبت در محیط افزایش می یابد به این ترتیب نمک به کاهش انرژی منفی ، دفع چشم زخم  و بهبود حال انسان کمک می کند و امواج شیطانی را از انسان دور می کند.

خواص سنگ نمک در روایات

دین اسلام یک نگاه همه جانبه به همه مسائل دارد و این نگاه در مورد سلامت انسان خیلی دقیق تر میشود و همان طور که روح انسان در دین اسلام مهم است به جسم انسان نیز توجه خاصی شده است دردین اسلام از جمله مواردی که باعث حفظ سلامت روان وتن می شود استفاده از نمک است این عنصر علاوه بر جنبه جسمانی که دارد برای ابعاد روحی هم مفید است موضوع دفع چشم زخم و رفع آن با نمک هم در اسلام و روایات آمده است از جمله در یک روایت از رسول اکرم (ص) این است (دیده شور مرد سالم را در گور و شتر را در دیگ قرار می دهد).

سنگ نمک را از کجا بخریم.

در اینجا به شما عزیزان و طرفداران سنگ نمک برای دفع چشم زخم توصیه می گردد که سنگ نمک اصل را ازفروشگاههای معتبر تهیه نمایید برای این منظور به سایت  beautisalti.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 09120437535 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *